Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tartalékosan maradtak alul a gödöllői sakkozók 2019-03-11 07:35:07 Két FIDE-mestere nélkül ült asztalhoz az NB II-es csapat az MTK II. ellen. Döntetlen lett a szomszédvárak csatája a megyei bajnokságban
Gödöllői fociszombat: egy igen, kettő nem 2016-03-12 17:12:20 Csak GSK II. tudott nyerni a megyei bajnokságok 18. fordulójában. Turán bukott a Szász-csapat, hazai pályán a GEAC-SZIE
Gödöllői ötössel szembesült a Vácduka 2016-01-30 19:53:07 Második mérkőzését is megnyerte a műfüves megyei bajnokságban Szász Ferenc csapata, így száz százalékos
Elmaradt a gödöllői „focibosszú” Sződligeten 2014-05-25 19:48:09 A GEAC és a GSK II. egyaránt egy-egyes döntetlent játszott látogatóként az alsóbb osztályú megyei bajnokságokban
Fekete vasárnapot élt meg a gödöllői foci 2013-09-08 19:05:06 Az első csapat Turán, a második számú egység hazai környezetben szenvedett vereséget a megyei bajnokságokban